ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Δ' ΤΑΞΗ ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΡΧΑΝΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013-2014
Σάββατο 22 Μαρτίου 2014
Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014
Μακεδονία: Η Αποκάλυψη ενός Πολιτισμού
Η Μακεδονία είναι ιστορική περιοχή της βαλκανικής χερσονήσου στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Τα σύγχρονα γεωγραφικά της όρια, εμβαδού περίπου 67.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων, τέθηκαν σε χαρτογραφική βάση προς το τέλος του 19ου αιώνα κατά την τελική πτώση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας παρά το ότι η περιοχή δεν προσφέρεται ως μία ενιαία γεωγραφική οντότητα (βλέπε, H.R. Wilkinson 1951). Χονδρικά τα λεγόμενα όρια της Μακεδονίας είναι βόρεια μέχρι την πόλη των Σκοπίων, ανατολικά την οροσειρά της Ροδόπης και την κοιλάδα του Νέστου, νότια την κοιλάδα των Τεμπών και δυτικά τον ορεινό όγκο της Πίνδου. Η περιοχή περιλαμβάνει τις κοίτες (από τα δυτικά προς τα ανατολικά) των Αλιάκμονα, Βαρδάρη/Αξιού και του Στρυμώνα ποταμών (εκ των οποίων ο Βαρδάρης καταλαμβάνει μακράν την μεγαλύτερη έκταση) και τις πεδιάδες γύρω από τη Θεσσαλονίκη και τις Σέρρες.
Δημοσιεύτηκε 21st August 2013 από τον χρήστη Top Greek Documentaries
Τρίτη 18 Μαρτίου 2014
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014
Ελληνική Μυθολογία (12 ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ)
Ο όρος ελληνική μυθολογία καλύπτει το σύνολο των μύθων που σχετίζονται με την ελληνόφωνη παράδοση, έτσι όπως παρουσιάζονται στα κείμενα της αρχαίας ελληνικής συγγραφής. Ως ελληνική μυθολογία ορίζεται συγκεκριμένα η αφήγηση των μυθικών ιστορημάτων που δημιουργήθηκαν από τους αρχαίους Έλληνες και αφορούσαν τους θεούς και τους ήρωες τους, τη φύση του κόσμου και τις τελετουργικές πρακτικές της λατρείας τους. Οι σύγχρονοι ερυνητές αναφέρονται στους μύθους και τους μελετούν για να κατανοήσουν τον συμβολισμό τους, τους θρησκευτικούς και πολιτικούς θεσμούς των αρχαίων Ελλήνων και γενικά τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Οι χρονολογικά μεταγενέστεροι ελληνικοί μύθοι εντάσσονται στον χώρο της λαογραφίας και δεν αφορούν τη μυθολογία με την καθ'εαυτού έννοια του όρου. Η ελληνική μυθολογία συνίσταται σε μια πλούσια συλλογή αφηγημάτων που αναφέρονται στην προέλευση του κόσμου και εξιστορούν την ζωή και τις περιπέτειες μιας ευρείας ποικιλίας θεών, ηρώων, ηρωίδων και άλλων μυθολογικών πλασμάτων. Αυτές οι ιστορίες αρχικά διαμορφώθηκαν μέσω της προφορικής και ποιητικής παράδοσης, πριν να διαδοθούν γραπτώς μέσα από τα έργα της ελληνικής λογοτεχνίας. Οι παλαιότερες γνωστές λογοτεχνικές πηγές είναι τα δύο έπη, η Ιλιάδα και η Οδύσσεια του Ομήρου (8ος αιώνας π.Χ.), που είναι αφιερωμένα στα γεγονότα του τρωικού πολέμου και στις περιπέτειες του Οδυσσέα που ακολούθησαν. Θεωρούνται επίσης κατ'εξοχή πολύτιμη πηγή στοιχείων τα ποιητικά έργα του Ησίοδου (8ος αιώνας π.Χ.): η Θεογονία και τα Έργα και Ημέραι, που αναφέρονται στην αρχαία ελληνική αντίληψη για την δημιουργία του κόσμου, την διαδοχή των θείων κυβερνητών, τη διαδοχή των ανθρώπινων εποχών, την προέλευση του ανθρώπινου δράματος και των θυσιαστικών πρακτικών. Διάφοροι μύθοι έχουν επίσης συντηρηθεί από τους ομηρικούς ύμνους, τμήματα ποιημάτων του επικού κύκλου, λυρικά ποιήματα, έργα τραγωδών του 5ου αιώνα π.Χ., γραφές των μελετητών και των ποιητών της ελληνιστικής περιόδου και κείμενα από συγγραφείς των ρωμαϊκών χρόνων, όπως του Πλούταρχου και του Παυσανία. Τα μνημειακά στοιχεία στις Μυκήνες και τη Μινωική Κρήτη βοήθησαν στην επίλυση πολλών ερωτημάτων που προέκυπταν από τα ομηρικά έπη και χορήγησαν αρχαιολογικές αποδείξεις για πολλές από τις μυθολογικές λεπτομέρειες που αφορούν τους Θεούς και τους ήρωες. Η ελληνική μυθολογία απεικονίστηκε επίσης σε χειροποίητα αντικείμενα. Η αγγειοπλαστική του 8ου αιώνα π.Χ απεικονίζει σκηνές από τον τρωικό κύκλο, καθώς επίσης και τις περιπέτειες του Ηρακλή. Στην αρχαϊκή, κλασσική και ελληνιστική περίοδο, οι ομηρικές και διάφορες άλλες μυθολογικές σκηνές συμπληρώνουν τα υπάρχοντα λογοτεχνικά στοιχεία. Η ελληνική μυθολογία έχει ουσιώδη επιρροή στον δυτικό πολιτισμό γενικότερα, στην φιλοσοφία του, στην ιστορία του, στην πολιτική του, στις τέχνες και στη λογοτεχνία του και θεωρείται βασικό στοιχείο της δυτικής κληρονομιάς. Αποτελεί δε μέρος της εκπαίδευσης, από νεαρή ηλικία, σε πολλές δυτικές χώρες με σημαντική ελληνομάθεια. Ποιητές, διανοούμενοι και καλλιτέχνες από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα έχουν αντλήσει από την ελληνική μυθολογία έμπνευση, έχουν αποδώσει σύγχρονες έννοιες και ανακαλύψει σχετικότητα με τα κλασσικά μυθολογικά θέματα και τον σύγχρονο κόσμο.
Δημοσιεύτηκε 14th August 2013 από τον χρήστη Top Greek Documentaries
Η Μάχη των Γαυγαμήλων
Ως μάχη των Γαυγαμήλων ή μάχη στα Γαυγάμηλα εννοείται η τελευταία και μεγαλύτερη μάχη του Αλέξανδρου Γ΄ Μακεδόνα κατά του Δαρείου Γ΄ Κοδομανού το 331 ΠΚΕ, χάρη στην οποία ο Αλέξανδρος έκαμψε την τελευταία αντίσταση του μεγάλου βασιλέα στην πορεία του για την κατάληψη της αυτοκρατορίας των Αχαιμενιδών. Κατέχοντας ο Αλέξανδρος τα παράλια της Αν. Μεσογείου και έχοντας εξουδετερώσει τον περσικό στόλο, ήταν έτοιμος να περάσει στη Μεσοποταμία. Πριν εκκινήσει, χρειάστηκε να καταστείλει την εξέγερση των Ιουδαίων της Σαμάρειας που είχαν κάψει ζωντανό τον Ανδρόμαχο, στρατηγό της περιοχής.
Δημοσιεύτηκε 19th August 2013 από τον χρήστη Top Greek Documentaries
Τα Ελγίνεια Μάρμαρα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα, γνωστά και ως Ελγίνεια Μάρμαρα, ονομασία που υποβαθμίζει την πράξη αρπαγής των γλυπτών του Παρθενώνα από τον λόρδο Έλγιν, είναι μεγάλη συλλογή από μαρμάρινα γλυπτά που εκλάπηκαν από τον Τόμας Μπρους, Ζ' Κόμης του Έλγιν, πρέσβη στην Οθωμανική Αυτοκρατορία από το 1799 μέχρι το 1803 και μεταφέρθηκαν στην Βρετανία το 1806. Εκμεταλλευόμενος την Οθωμανική ηγεμονία στην ελληνική επικράτεια, κατάφερε και απέκτησε φιρμάνι από τον Οθωμανό Σουλτάνο για την αποκαθήλωσή τους από τον Παρθενώνα με σκοπό την μέτρηση και την αποτύπωσή τους σε σχέδια, και στη συνέχεια προχώρησε στην αφαίρεση και φυγάδευσή τους. Τα γλυπτά αυτά αποθηκεύτηκαν στο Βρετανικό Μουσείο του Λονδίνου το 1816.Το οθωμανικό φιρμάνι, που κατέχει το Βρετανικό Μουσείο "δεν φέρει την υπογραφή και τη σφραγίδα του Σουλτάνου ή τη συνήθη επίκληση στο Θεό, και χωρίς αυτά, ο Elgin και συνεπώς το Βρετανικό Μουσείο δεν έχουν καμία νομική απόδειξη της κυριότητας των Γλυπτών του Παρθενώνα ", σύμφωνα με έκθεση ειδικών[εκκρεμεί παραπομπή] (Ενημερωτικό Δελτίο, Nov.2008)[ασαφές]. Το 1936 τοποθετήθηκαν στην έκθεση Duveen που δημιουργήθηκε για αυτό το σκοπό. Από το 1983, με πρωτοβουλία της τότε Υπουργού Πολιτισμού Μελίνας Μερκούρη, η Ελλάδα έχει καταβάλει προσπάθειες να φέρει τα Ελγίνεια πίσω στην Αθήνα. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Βρετανικό Μουσείο τον Απρίλιο του 2007, αναφέρεται ότι δεν προτίθεται να παραχωρήσει την κυριότητα των Γλυπτών του Παρθενώνα σε ελληνικό μουσείο. Νεότερη ανακοίνωση του Βρετανικού Μουσείου (2009) ανέφερε πως, με την ευκαιρία των εγκαινίων του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, θα ήταν διατεθειμένο να δανείσει τα Ελγίνεια, αρκεί η Ελληνική Κυβέρνηση να αναγνωρίσει το δικαίωμα ιδιοκτησίας τους στο Μουσείο. Η Ελληνική Κυβέρνηση απέρριψε την πρόταση.
Δημοσιεύτηκε 22nd August 2013 από τον χρήστη Top Greek Documentaries
Φίλιππος της Μακεδονίας
Ο Φίλιππος της Μακεδονίας ή Φίλιππος Β΄ o Μακεδών, ήταν ο βασιλιάς που έκανε τη Μακεδονία ισχυρό κράτος, ένωσε υπό την ηγεμονία του τα υπόλοιπα ελληνικά κράτη και προετοίμασε στην ουσία την κατάκτηση της Περσίας και του μεγαλύτερου μέρους του τότε γνωστού κόσμου από τον γιό του Μέγα Αλέξανδρο.
Δημοσιεύτηκε 23rd August 2013 από τον χρήστη Top Greek Documentaries
Πέλλα
Πέλλα ονομάζεται η πόλη που ιδρύθηκε από τον Αρχέλαο κοντά στο 400 π.Χ.. Στη διάρκεια της Βυζαντινής και της Οθωμανικής αυτοκρατορίας η ονομασία της είχε αλλάξει σε "Άγιοι Απόστολοι" και ήταν γνωστό ως Ποστόλ. Το 1936 ξαναπήρε την αρχική της ονομασία. Το χωριό Παλιά Πέλλα είναι κτισμένο επάνω σε λόφο σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από την οδική αρτηρία Θεσσαλονίκης - Έδεσσας και τον αρχαιολογικό χώρο και 7 χλμ από τα Γιαννιτσά. Νοτίως του δρόμου βρίσκεται ο εύφορος κάμπος που προέκυψε από την αποξήρανση της Λουδίας λίμνης ή λίμνης των Γιαννιτσών από την Αμερικανική εταιρεία Foundation μεταξύ των ετών 1927-1937. Η Πέλλα έχει έκταση περίπου 3 τ. χμ. και πληθυσμό 2450 κατοίκους. Επί Τουρκοκρατίας είχε 70 περίπου οικογένειες που ήταν κολλήγοι του Τούρκου Αγά και ενός Εβραίου Ιταλικής υπηκοότητας, του Σαούλ Μοδιάνο. Μωσαϊκό Άποψη της Πέλλας Η Νέα Πέλλα Πέλλας βρίσκεται 2 χλμ μετά τον αρχαιολογικό χώρο με κατεύθυνση προς Γιαννιτσά και είναι ένα προσφυγικό χωριό. Τα πρώτα σπίτια άρχισαν να χτίζονται το 1925 από τους πρώτους κατοίκους της που ήρθαν πρόσφυγες από την Ανατολική Ρωμυλία.
Δημοσιεύτηκε 11th September 2013 από τον χρήστη Top Greek Documentaries
Βεργίνα: Οι Βασιλικοί Τάφοι
Η Βεργίνα (αρχ.: Αιγαί) είναι μία μικρή πόλη στη βόρεια Ελλάδα, στον Νομό Ημαθίας, στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Η πόλη έγινε παγκοσμίως γνωστή το 1977, όταν η Πανεπιστημιακή Ανασκαφή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου με τον καθηγητή αρχαιολογίας Μανόλη Ανδρόνικο και τους συνεργάτες του, ανακάλυψε ανάμεσα στους άλλους τάφους και ένα ταφικό μνημείο που κατά την άποψή του ήταν του βασιλιά Φιλίππου Β΄, πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η Βεργίνα βρίσκεται 13 χλμ. νοτιοανατολικά της Βέροιας, πρωτεύουσας του νομού, και περίπου 80 χλμ. νοτιοδυτικά της Θεσσαλονίκης. Ο πληθυσμός της πόλης ανέρχεται στις 2.000 κατοίκους και βρίσκεται στους πρόποδες των Πιερίων Ορέων, σε υψόμετρο 120 μέτρων από τη θάλασσα.
Δημοσιεύτηκε 13th September 2013 από τον χρήστη Top Greek Documentaries
Η Μάχη του Υδάσπη
Η μάχη στον Υδάσπη ποταμό διεξήχθη το 326 π.Χ. όταν ο Μέγας Αλέξανδρος κινήθηκε εναντίον του βασιλιά Πώρου του ινδικού βασιλείου Παουραβά στις όχθες του ποταμού Υδάσπη στην Πενταποταμία (σήμερα περιοχή Παντζάμπ στο Πακιστάν, κοντά στην πόλη Μπχέρα. Η Μάχη του Υδάσπη οδήγησε σε πλήρη μακεδονική νίκη και στην προσάρτηση της Πενταποταμίας, η οποία επεξέτεινε περαιτέρω τα όρια της Αυτοκρατορίας του Μεγάλου Αλεξάνδρου και εκτός των αρχικών ορίων της ηττημένης πλέον Περσικής Αυτοκρατορίας.
Τρίτη 11 Μαρτίου 2014
Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014
Γλώσσα Δ΄. Ενότητα 10. Κεφάλαιο 1. Παιχνίδια με τις λέξεις
Γλώσσα Δ΄. Ενότητα 10. Κεφάλαιο 1. Παιχνίδια με τις λέξεις from Xristos Xarmpis
ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ-ΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ
Κυριολεξία λέγεται η χρησιμοποίηση των λέξεων με την αρχική,την κύρια, την πραγματική τους σημασία.
π.χ.Είναι έξω απ’ το σπίτι
Μεταφορά είναι το σχήμα λόγου όπου οι λέξεις που χρησιμοποιούνται χάνουν την πραγματική,την κύρια, την αρχική σημασία τους και αποκτούν μια άλλη έννοια.
Δηλαδή, μεταφέρουμε τη σημασία μιας λέξης ή μιας φράσης, σε άλλες έννοιες ή πράγματα.
π.χ.Είναι έξω απ’ τα νερά του
Παρομοίωση είναι το σχήμα λόγου, στο οποίο συγκρίνουμε δύο πρόσωπα, ζώα ή πράγματα κλπ, έτσι ώστε η σύγκριση αυτή να παρουσιάζει το ένα από αυτά πιο ζωηρό.
Στην παρομοίωση χρησιμοποιούμε για τη σύγκριση τις λέξεις: σαν, όπως, λες και, σάμπως, καθώς.π.χ. Το πεπόνι είναι γλυκό σαν μέλι
Στην παρομοίωση χρησιμοποιούμε για τη σύγκριση τις λέξεις: σαν, όπως, λες και, σάμπως, καθώς.π.χ. Το πεπόνι είναι γλυκό σαν μέλι
πηγή: http://spirit16.blogspot.gr
Σάββατο 8 Μαρτίου 2014
Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014
Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014
Σχολικός εκφοβισμός
6 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Δεν πρόκειται για μια απλή διαφωνία μεταξύ δύο μαθητών . . . Δεν πρόκειται για ένα αθώο πείραγμα ή αστείο . . .
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια επαναλαμβανόμενη, δυσάρεστη πράξη προς εκείνα τα παιδιά που για κάποιο λόγο θεωρούνται "ευάλωτα".
Μορφές: ξυλοδαρμός, εκβιασμός, απειλή, κοροϊδία, κλοπή, παρενόχληση κ.α.
Θύτες: Τόσο τα αγόρια όσο και τα κορίτσια εμπλέκονται στη διαδικασία της θυματοποίησης. Τα κορίτσια χρησιμοποιούν λεκτικούς τρόπους εκφοβισμού (π.χ. διάδοση ψευδούς φήμης) ενώ τα αγόρια χρησιμοποιούν τη βία και το ξύλο. Και οι δύο περιπτώσεις οδηγούν τα θύματα στην περιθωριοποίηση και στην συναισθηματική ανασφάλεια.
Τα θύματα είναι συνήθως αδύναμα και ανίσχυρα και αποτελούν τον εύκολο στόχο για να μπορέσουν οι θύτες να αναδείξουν τη δύναμη τους. Κίνητρο των εκφοβιστών είναι η πρόκληση σωματικού ή ψυχικού πόνου.
Οι παρατηρητές (συμμαθητές) φέρουν μερίδιο ευθύνης για τον σχολικό εκφοβισμό. Πρώτον, σιωπούν και δεν αναφέρουν το γεγονός στην δασκάλα - καθηγήτρια. Δευτερευόντως, με τη στάση τους (π.χ. γελώντας) επιβραβεύουν τον θύτη και την πράξη του.
Σιωπή: χαρακτηριστικό των παιδιών που έχουν βιώσει τον σχολικό εκφοβισμό είναι η σιωπή. Διστάζουν να εκφράσουν το συμβάν τόσο εντός της σχολικής κοινότητας όσο και στην οικογένεια τους. Αιτία αυτής της στάσης, είναι ο φόβος, η ενοχή και η αυτό-ενοχοποίηση.
Αλλαγή συμπεριφοράς: Το παιδί που έχει πέσει θύμα εκφοβισμού, παρουσιάζει απότομη αλλαγή στην συμπεριφορά του. Για παράδειγμα, δεν θέλει να πάει σχολείο και παράλληλα η επίδοση του παρουσιάζει καθοδική πορεία. Ακόμα, εκφράζει συμπτώματα έντονης εσωστρέφειας και αρνητικής διάθεσης.
Οι διδάσκοντες δεν πρέπει να ζητάνε από το παιδί θύμα να εξηγήσει τι έγινε ενώπιον της τάξης. Αυτό πρέπει να γίνεται σε κατ' ιδίαν συνάντηση. Ακόμα, η πρακτική του "συμβιβασμού" (να δώσουν τα χέρια) ανάμεσα στον θύτη και το θύμα δεν έχει αποτέλεσμα, καθώς από τη μία εδραιώνονται η υπεροχή του εκφοβιστή και από την άλλη αναβιώνεται η δυσάρεστη πράξη από το θύμα.
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια επαναλαμβανόμενη, δυσάρεστη πράξη προς εκείνα τα παιδιά που για κάποιο λόγο θεωρούνται "ευάλωτα".
Μορφές: ξυλοδαρμός, εκβιασμός, απειλή, κοροϊδία, κλοπή, παρενόχληση κ.α.
Θύτες: Τόσο τα αγόρια όσο και τα κορίτσια εμπλέκονται στη διαδικασία της θυματοποίησης. Τα κορίτσια χρησιμοποιούν λεκτικούς τρόπους εκφοβισμού (π.χ. διάδοση ψευδούς φήμης) ενώ τα αγόρια χρησιμοποιούν τη βία και το ξύλο. Και οι δύο περιπτώσεις οδηγούν τα θύματα στην περιθωριοποίηση και στην συναισθηματική ανασφάλεια.
Τα θύματα είναι συνήθως αδύναμα και ανίσχυρα και αποτελούν τον εύκολο στόχο για να μπορέσουν οι θύτες να αναδείξουν τη δύναμη τους. Κίνητρο των εκφοβιστών είναι η πρόκληση σωματικού ή ψυχικού πόνου.
Οι παρατηρητές (συμμαθητές) φέρουν μερίδιο ευθύνης για τον σχολικό εκφοβισμό. Πρώτον, σιωπούν και δεν αναφέρουν το γεγονός στην δασκάλα - καθηγήτρια. Δευτερευόντως, με τη στάση τους (π.χ. γελώντας) επιβραβεύουν τον θύτη και την πράξη του.
Σιωπή: χαρακτηριστικό των παιδιών που έχουν βιώσει τον σχολικό εκφοβισμό είναι η σιωπή. Διστάζουν να εκφράσουν το συμβάν τόσο εντός της σχολικής κοινότητας όσο και στην οικογένεια τους. Αιτία αυτής της στάσης, είναι ο φόβος, η ενοχή και η αυτό-ενοχοποίηση.
Αλλαγή συμπεριφοράς: Το παιδί που έχει πέσει θύμα εκφοβισμού, παρουσιάζει απότομη αλλαγή στην συμπεριφορά του. Για παράδειγμα, δεν θέλει να πάει σχολείο και παράλληλα η επίδοση του παρουσιάζει καθοδική πορεία. Ακόμα, εκφράζει συμπτώματα έντονης εσωστρέφειας και αρνητικής διάθεσης.
Οι διδάσκοντες δεν πρέπει να ζητάνε από το παιδί θύμα να εξηγήσει τι έγινε ενώπιον της τάξης. Αυτό πρέπει να γίνεται σε κατ' ιδίαν συνάντηση. Ακόμα, η πρακτική του "συμβιβασμού" (να δώσουν τα χέρια) ανάμεσα στον θύτη και το θύμα δεν έχει αποτέλεσμα, καθώς από τη μία εδραιώνονται η υπεροχή του εκφοβιστή και από την άλλη αναβιώνεται η δυσάρεστη πράξη από το θύμα.
Τηλεφωνική Γραμμή SOS
1056
1056
Πηγή: http://www.apodoxi.gr/sigmachiomicronlambdaiotakappa972sigmaf-epsilonkappaphiomicronbetaiotasigmamu972sigmaf.html
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Μαθηματικά Δ΄. Ενότητα 5. Κεφάλαιο 33. Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά
Εμβαδό παραλληλογράμμου from ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ
Εξάσκηση on line 1
Εξάσκηση on line 2
Εξάσκηση on line 3
Εξάσκηση on line 4
Εξάσκηση on line 5
Εξάσκηση on line 6
Εξάσκηση on line 7
Εξάσκηση on line 8
Εξάσκηση on line 9
Εξάσκηση on line 1
Εξάσκηση on line 2
Εξάσκηση on line 3
Εξάσκηση on line 4
Εξάσκηση on line 5
Εξάσκηση on line 6
Εξάσκηση on line 7
Εξάσκηση on line 8
Εξάσκηση on line 9
Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
Μαθηματικά Δ΄. Ενότητα 4. Κεφάλαιο 32. Μαθαίνω για τα παραλληλόγραμμα
Μαθηματικά Δ΄. Ενότητα 4. Κεφάλαιο 32. Μαθαίνω για τα παραλληλόγραμμα from Xristos Xarmpis
ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΑ
Σε κάθε παραλληλόγραμμο ΑΒΓΔ ισχύουν τα παρακάτω:* οι απέναντι πλευρές είναι ίσες* οι απέναντι πλευρές είναι παράλληλες
πλάγιο παραλληλόγραμμο
Ο ρόμβος έχει όλες τις πλευρές του ίσες
Το τετράγωνο έχει όλες τις γωνίες του ορθές και όλες τις πλευρές ίσες
πλάγιο παραλληλόγραμμο
* όλες οι γωνίες του είναι ορθές
Αν και οι 4 πλευρές γίνουν ίσες τότε από τα παραπάνω προέρχονται τα δύο επόμενα κατά αντιστοιχία παραλληλόγραμμα.(α΄) ο ρόμβος
Ο ρόμβος έχει όλες τις πλευρές του ίσες
Πηγή: http://spirit16.blogspot.gr
Εξάσκηση on line 1
Εξάσκηση on line 2
Εξάσκηση on line 3
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)